Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Witamy. Dla naszego sklepu najważniejszy pozostaje klient. Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony z oferowanych przez nas produktów. Jeżeli jednak pojawił się problem z produktem, nie jesteś zadowolony z zamówienia, skontaktuj się z nami. Na pewno razem znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. 

Sprzedawane przez nas miody są w pełni naturalne, pozyskiwane w czystych ekologicznie terenach Roztocza Wschodniego ( Ukraina ) Jako produkt naturalny w nielicznych przypadkach, pomimo ścisłej kontroli może dojść do fermentacji z różnych przyczyn. Jeżeli otrzymałeś drogi kliencie taki produkt - skontaktuj się z nami. Wyślemy do Ciebie produkt w pełni wartościowy a zakwestionowany po przygotowaniu przez Ciebie odbierzemy przesyłką zwrotną. Jako produkt naturalny posłuży np. pszczołom jako pokarm.

Pomimo wszelkich naszych starań do właściwego przygotowania towaru do transportu zdarza się, że produkt trafia do klienta uszkodzony. Konieczne jest wówczas spisanie protokołu szkody podczas odbioru przesyłki. W tym celu dla przypomnienia dodatkowo oznaczamy nasze paczki na zewnątrz prośbą o kontrolę przy odbiorze. Dzięki takiemu działaniu będziemy mogli skutecznie złożyć reklamację w firmie kurierskiej. Dobrze jest wykonać również zdjęcia uszkodzonej przesyłki lub produktu.

Zgodnie z prawem klientom dokonującym zakupów w sklepie internetowym przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. W takim przypadku wymagane jest, aby towar pozostał w stanie nienaruszonym tj. słoik nie może być otwierany i musi posiadać banderolę w stanie nienaruszonym.

Formularz odstąpienia od umowy do pobrania poniżej.

Formularz Odstąpienia

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl